Legume & Fructe

Legume & Fructe2018-12-30T08:06:56+00:00

Piata semintelor de legume fructe – tendinte & oportunitati pentru producatorii romani

AgriAntreprenoriat, Legume & Fructe|

În plan local, există oportunități pentru micii producători de legume, in contextul in care consumatorii cauta tot mai gustul romanesc. Trei dintre cei mai importanți furnizori de semințe și input-uri ne împărtășesc impresiile lor.

Scheme de calitate și avantajele aduse producatorilor romani: Produsul Montan

AgriMarketing, Carne, Lapte, Legume & Fructe|

Mențiunea de calitate facultativă „Produs Montan” : o nouă şi importantă oportunitate pentru producătorii din zona montană prin mai buna valorificare a produselor agroalimentare.

Canale alternative de vanzare pentru producatori / fermieri – bacanii si magazine specializate

AgriMarketing, Carne, Lapte, Legume & Fructe|

Alături de marii retaileri care mizează pe prețuri reduse, volume mari și care domină comerțul alimentar în România, un alt tip de comerț se dezvoltă, cu canale alternative de vânzare și promovare.

ANALIZA PIEȚEI DE CIRESE ÎN ROMÂNIA, DE LA PRODUCȚIE LA CONSUM

AgriAntreprenoriat, Legume & Fructe|

În  ceea  ce  priveşte  suprafaţa cultivată, în România,   erau declarate  în urmă  cu  doi  ani  6.127  hectare  de plantaţii cu cireşi şi vişini, proprietate   majoritar   privată,   din   care circa  700 ha  plantaţii  tinere. 

ANALIZA PIEȚEI DE CARTOF ÎN ROMÂNIA, DE LA PRODUCȚIE LA CONSUM

AgriAntreprenoriat, Legume & Fructe|

În anii ‘80 suprafaţa cultivată cu cartofi de consum în România a atins maximul său istoric, ajungând la circa 400.000 de hectare şi la o producţie totală de peste 8 milioane de tone, în prezent situaţia este destul de modestă.

Model de bună practică. Compania belgiană Den Berk Delice produce roșii de calitate superioara

AgriAntreprenoriat, Legume & Fructe|

Noi credem cu tărie în aducerea laolaltă a tuturor forțelor pozitive şi a unei viziuni sănătoase pentru a scrie o poveste frumoasă despre tomate. Ne place să ne gândim personalizabil și, prin urmare, să oferim un concept total.

Scheme de calitate și avantajele aduse producătorilor români: magiunul de prune Topoloveni

AgriMarketing, Legume & Fructe|

De vorbă cu Bibiana Stănciulov, sociolog și director general al Sonimpex Serv Com, producătorul aplicant din spatele primului produs românesc certificat IGP: magiunul de prune Topoloveni.

Cum pot producătorii sa își valorifice fructele în industria patiseriei și a cofetariei? Interviu Zeelandia.

AgriMarketing, Legume & Fructe|

De vorbă cu Stela Enache, Marketing Manager Zeelendia România, unul dintre liderii pieței românești ai producției de brutărie, patiserie și cofetărie, parte din grupul olandez Koninklijke Zeelandia Group cum pot fi valorificate fructele romanesti.

Cum se pot face afaceri din coaja de cartof? Economia circulară (studiu de caz)

AgriAntreprenoriat, Legume & Fructe|

Regândire, reconcepere, reducere, reutilizare, reciclare, recuperare a resurselor: diferitele R-uri care se află în centrul economiei circulare sunt perfect aplicabile și în agricultură, ajutând fermierii să „producă mai mult, cu mai puțin”.

X