Resurse pentru agriprenori | Un proiect TMT PR | Contact office@tmtpr.ro | Facebook |
Interviuri2020-01-16T17:24:07+00:00

Importul de mere în România a scăzut cu 25 de procente

”Ne aflăm într-o perioadă (fără precedent) în care limitarea (interzicerea, retragerea) substanțelor de protecție a plantelor este la apogeu. Motivele sunt multiple si de cele mai multe ori subiective. Cert este faptul ca nu doar producătorii de PPP (produse de protecția plantelor) au de suferit după mulți ani de cercetare și promovare, ci și, sau mai ales, fermierii. Pe lângă interzicerea unor substanțe active greu de înlocuit, chiar și în următorii 5-10 ani, se va crea și o presiune pe substanțele rămase.

Tendința industriei de PPP: produsele biologice , dar nu singure, ci doar în scheme de combatere integrată

”Ne aflăm într-o perioadă (fără precedent) în care limitarea (interzicerea, retragerea) substanțelor de protecție a plantelor este la apogeu. Motivele sunt multiple si de cele mai multe ori subiective. Cert este faptul ca nu doar producătorii de PPP (produse de protecția plantelor) au de suferit după mulți ani de cercetare și promovare, ci și, sau mai ales, fermierii. Pe lângă interzicerea unor substanțe active greu de înlocuit, chiar și în următorii 5-10 ani, se va crea și o presiune pe substanțele rămase.

19 milioane de tone de cartofi se procesează anual în UE

Cartoful reprezintă un aliment de bază în peste 100 de țări în lume, dar mai puțin de jumătate din cartofii cultivați  sunt pentru consum proaspăt. Restul sunt procesați sub diverse forme și ingrediente, până la hrană pentru animale, pentru utilizare industrială etc. Creșterea cererii pentru industria de procesare este un motor puternic pentru piață.

Piata semintelor de legume fructe – tendinte & oportunitati pentru producatorii romani

În plan local, există oportunități pentru micii producători de legume, in contextul in care consumatorii cauta tot mai gustul romanesc. Trei dintre cei mai importanți furnizori de semințe și input-uri ne împărtășesc impresiile lor.

Canale alternative de vanzare pentru producatori / fermieri – bacanii si magazine specializate

Alături de marii retaileri care mizează pe prețuri reduse, volume mari și care domină comerțul alimentar în România, un alt tip de comerț se dezvoltă, cu canale alternative de vânzare și promovare.

Load More Posts
X