Loading...
Ghidurile Agrotrends 2018-01-08T15:27:16+00:00

Editia curenta

Cum îşi vinde România producţia de castraveţi

Cea de-a doua ediţie a ghidurilor AGROtrends, “Cum îşi vinde România producţia de castraveţi”, aduce în atenția producătorilor date macroeconomice la nivel european, de producție, randament, consum și evoluție de prețuri, atât în spaţii protejate, cât şi în câmp deschis. Mai mult, în paginile acestei ediții aducem în prim plan informații utile în strategia de promovare a produsului agricol respectiv care sunt condiţiile optime de depozitare sau valorile nutriţionale ale castraveţilor, care sunt tendinţele pieţei, sau care sunt acele produse certificate pe plan european. Agroghidul digital interactiv “Cum îşi vinde România producţia de castraveţi” conţine și un Top al producătorilor europeni de castraveţi, cei mai importanţi producători români de castraveţi, precum şi informaţii despre festivalurile care se desfăşoară în Europa pentru a celebra cultivarea castraveţilor.

  1. Cât produce România din totalul castraveților la nivel European?
  2. Care sunt subvențiile pe suprafața sau ce alt sprijin financiar poate fi obținut de către producătorii de castravete?
  3. Evoluția prețurilor la nivel European.
  4. Tendințele pieței.
  5. Topul producatorilor de castravete în Romania.
  6. Vaorile nutriționale.
  7. Soiurile românești.
  8. Castraveți cu certificare europeană.
PROPUNE UN GHID
INTRA IN CLUB

Arhiva

COMANDA GRATUIT!

Ce profit aduce cultura roşiei în România

Primul ghid al seriei AGROtrends – “Ce profit aduce cultura roşiei în României” – oferă, informaţii de actualitate despre potenţialul de dezvoltare al pieţei cultivării roşiilor pe plan national şi European. În această ediție veți găsi atât date despre soiurile româneşti de tomate, cât şi despre cele certificate la nivel european, precum şi cele mai importante festivaluri de pe acest continent în cadrul cărora sunt celebrate roşiile şi care reprezintă oportunităţi de afaceri pentru comunităţile locale. Celelalte capitole din cadrul acestui ghid digital interactiv, care se doreşte a fi, deopotrivă, o sursă utilă de informare, cât şi un instrument de marketing, fac referire la consumul intern şi beneficiile roşiilor, importurile şi exporturile de tomate sau procesare. Producătorii de tomate au, de asemenea, la dispoziţie, date despre cultivarea roşiilor în spaţii protejate şi solarii de la surse autorizate din domeniu , dar şi informaţii despre Programul pentru Tomate desfăsurat de Ministerul Agriculturii din România.

  1. Date macroeconomice de piață la nivel european.
  2. Potențialul de dezvoltare în producșia națională de tomate.
  3. Balanța importuri versus exporturi.
  4. Descrierea soiurilor românești.
  5.  Evoluția prețurilor la tomate.
  6. Subvenții și alte tipuri de sprijin financiar în producția tomatelor.