AGRImarketing

AGRImarketing 2019-01-13T20:11:05+00:00

In anul centenarului, Salamul de Sibiu IGP sarbatorește 130 de ani de excelenta

AgriMarketing, Carne|

Salamul de Sibiu, unicul produs românesc din categoria carne procesată recunoscut în 2016 cu distincția europeană a calității IGP, invita romanii sa ii savureze gustul autentic în cadrul unei activari organizate într-una din marele retele comerciale prezente în Romania.

Scheme de calitate și avantajele aduse producatorilor romani: Produsul Montan

AgriMarketing, Carne, Lapte, Legume & Fructe|

Mențiunea de calitate facultativă „Produs Montan” : o nouă şi importantă oportunitate pentru producătorii din zona montană prin mai buna valorificare a produselor agroalimentare.

Canale alternative de vanzare pentru producatori / fermieri – bacanii si magazine specializate

AgriMarketing, Carne, Lapte, Legume & Fructe|

Alături de marii retaileri care mizează pe prețuri reduse, volume mari și care domină comerțul alimentar în România, un alt tip de comerț se dezvoltă, cu canale alternative de vânzare și promovare.

Scheme de calitate și avantajele aduse producatorilor romani: Salamul de Sibiu

AgriMarketing, Carne|

Continuăm seria materialor dedicate produselor românești certificate cu Salamul de Sibiu și un interviu cu Carmen Gavrilescu, Președintele Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu.

Scheme de calitate și avantajele aduse producatorilor romani: Novacul afumat din Tara Barsei

AgriMarketing, Carne|

De vorbă cu Dorin Crizbășan, director general al Doripesco, producătorul aplicant al Novacului din Țara Bârsei.

Scheme de calitate și avantajele aduse producătorilor români: magiunul de prune Topoloveni

AgriMarketing, Legume & Fructe|

De vorbă cu Bibiana Stănciulov, sociolog și director general al Sonimpex Serv Com, producătorul aplicant din spatele primului produs românesc certificat IGP: magiunul de prune Topoloveni.

Cum pot producătorii sa își valorifice fructele în industria patiseriei și a cofetariei? Interviu Zeelandia.

AgriMarketing, Legume & Fructe|

De vorbă cu Stela Enache, Marketing Manager Zeelendia România, unul dintre liderii pieței românești ai producției de brutărie, patiserie și cofetărie, parte din grupul olandez Koninklijke Zeelandia Group cum pot fi valorificate fructele romanesti.

Scheme de calitate și avantajele aduse producătorilor români: povestea scrumbiei de Dunăre afumate

AgriMarketing, Carne|

De vorbă cu Tiberiu Cazacioc, reprezentantul asociației RO-Pescador, grupul aplicant din spatele ultimului produs românesc certificat IGP: scrumbia de Dunăre afumată.

Tehnologia, în sprijinul producătorilor români de a-și valorifica mai bine produsele

AgriMarketing|

De vorbă cu Roxana Bitoleanu, Co-Fondator la Taraba Virtuală, un business care oferă produse naturale românești printr-o aplicație mobilă. Astfel, fructele și legume "Made in Romania" sunt acum mai aproape de consumatorii de la oraș. O reală oportunitate de creștere a producției locale și dezvoltare a fermierilor și producătorilor români.