ROMÂNII DISPUȘI SĂ PLĂTEASCĂ CU 22% MAI MULT PENTRU FRUCTE ȘI LEGUME

ROMÂNII DISPUȘI SĂ PLĂTEASCĂ CU 22% MAI MULT PENTRU FRUCTE ȘI LEGUME

Acestea sunt concluziile unui studiu privind consumul de produse fresh și ultra fresh, realizat de compania iSense Solutions pentru Forumul Profesionistilor Legume Fructe desfășurat în luna noiembrie la Brașov.

Cercetarea a fost efectuată pe un eșantion reprezentativ ce a inclus 515 respondenți, utilizatori de internet, cu vârsta de peste 18 ani, din mediul urban, la nivel național.

Românii (83% din total) consideră că un stil de viață sănătos înseamnă, în principal, o dietă sănătoasă, iar o dietă sănătoasă, conform acelorași respondenți implică

  • (85%) consum de fructe și legume
  • (75%) hidratare
  • (74%) consum de produse fără aditivi
  • (69%) respectarea unui program de masă zilnic,
  • (65%) consumarea de alimente bogate în vitamine, calciu și proteine.

Care sunt principalele caracteristici care determină alegerea fructelor și legumelor

  • 84% – mă uit după aspectul pe care il au la raft prospețime
  • 59% – prefer produsele de origine națională
  • 57% – mă orientez după preț

Concluzia studiului este că românii preferă tot mai mult să cumpere și să consume fructe și legume proaspete de calitate și pentru aceasta sunt dispuși să plătească cu până la 22% mai mult.

Publicat de | 2018-01-09T14:18:58+00:00 decembrie 5th, 2017|AgriAntreprenoriat|0 comentarii

Lasă un comentariu